keskiviikko 13. elokuuta 2008

Turha aamu

Olen elämäni aikana maksanut kirjastolle lukuisia sakkoja, korvannut kadonnutta ja kanien turmelemaa omaisuutta, mutta viime aikoina olen kunnostautunut. Nyt olin kuitenkin unohtanut uusia lainani, ja postissa tuli tänään aamun aloitukseksi muhkea sakkolappu. Raivostuttaa: olen vähissä varoissa ja siksi ollut ankaralla säästökuurilla jo jonkin aikaa, ja nyt saan maksaa vähiä varojani kirjastolle oman tyhmyyteni takia.

Microsoftin eilen julkistama kuukauden tietoturvapäivitys asensi itseään aamun aluksi tasan tunnin ja vartin. Oli turha aloittaa töitä, koska tietokone on kuitenkin käynnistettävä uudelleen päivityksen jälkeen. Olen siis kohta ollut jo pari tuntia hereillä, enkä ole saanut mitään aikaan. Ja koska päivällä on mentävä asioille (oikeasti lekottelemaan kampaajan tuoliin :-), saan tehdä illan töitä. Jihuu.

Ei kommentteja: